ponedeljek, 22. februar 2010

Totka "meadow"

Ne morem verjeti, kako dnevi bežijo. Ter - posledično - da šele danes objavljam to prekrasno totko. Mojo totko! Če se sprašujete, ali ste zamudili Ajdin giveaway, naj vas potolažim, da ga niste (slaba tolažba, vem). Saj mi tokrat sreča ni bila naklonjena pri žrebu, temveč sem si totko "prislužila" s svojim -bolj ali manj rednim - zahajanjem na njen blog. Čeprav - roko na srce - se sprašujem ali sem zaradi tega dejstva sploh zaslužna za tako krasno darilo?! Namreč njen blog je že sam po sebi darilo. Ne moreš, da se ne bi vračal. Zato, vsi tisti, ki jo morda še ne poznate (in berete) hitro k Ajdi pogledat še ostale totke!


(vir)

Tebi Ajda še enkrat hvala!

7 komentarjev:

Anita pravi ...

O, lepo.
Jaz imam pa tak prt na mizi,
moj sine bo dobil pa tak čudovit predpasnik, z zelenim robom.

storyteller pravi ...

Potem bova pa z Enejem usklajena... jst bom šla v nabavo, on bo pa skuhal :) Aja, pa pri vas bomo postregli, da bo v stilu :)))

No, jst jo bom drugače najbrž za opremo za plesne imela.

Izgubljena. pravi ...

aj lajk! :) Tako totke kot razlog, zakaj si jo dobila :)

ajdacveti pravi ...

lepe stvari vedno najdejo pot do fejst ljudi ;)

Moni pravi ...

Čestitke draga prijateljica! Lp, Moni

storyteller pravi ...

Ajda, zardevam ;)
Moni, hvala :)

vila lila pravi ...

super blago za še bolj super totko seveda... :)
ajda ima že pravo malo proizvodnjo, haha.