četrtek, 23. oktober 2008

Začelo se je

Jap. Počasi so nas začeli prodajalci opominjati na to, da se bliža mesec njihovega največjega zaslužka v letu. Police se polnijo z raznoraznimi okraski. Od obeskov za na jelko do venčkov za na vrata. Od adventnega koledarja do svečnikov vseh barv in oblik. Od grinland in svetlečih se lučk, do zvezd za na okna. Ni večje ponudbe sladkarij in plišastih igrač, kot bo sedaj, vsak čas in evforija se bo nadaljevala tja do konca leta. Kljub vsemu temu kaosu je to moj najljubši čas v letu.





Kmalu me bo povsod polno, na glavo bom obrnila vsako polico in pridno praznila denarnico (vsaj priznam :)). Iskala bom pisalo v gelu z bleščicami, reliefni papir z odtisom snežink, najbolj mehak žametni trak, pisane perle in papir. Izbira bo velika in odločitev težka. In najverjetneje bom domov prinesla veliko več vsega, kot bom materila na koncu dejansko potrebovala. Sama v svojih čestitkah nisem nikdar uporabljala likov. Iz dveh razlogov. Prvi razlog je ta, da nisem ravno nadarjena za risanje, tako da se likov nikakor ne bi lotila sama. Drugi razlog je nabrž ta, da sem iz ne vem katerega razloga do sedaj pobarvane odtise štempiljk obravnavala kot pomanjkanje domišljije. Vendar te voščilnice pričajo nasprotno. Vse so delo iste avtorice Bev, našla sem jih pa na njenem blogu All the things I love. Enjoy her crafts!

20 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Huh, a sem za časom, če še nikjer nisem uzrla ničesar, kar bi spominjalo na božične praznike? Pri nas je še vse v jeseni :)

Jaz čuta za čestitke nisem imela nikoli, kupila sem Unicefove in jih poslala naprej. Zadnja leta niti to ne. Letos pa ... letos je en tak čas izgubljenih duš. Kaj če bi vsem tem poslala nekaj svojega, pač preproste čestitke, ker česar več itak nisem sposobna (res nisem spretna v rokah)? Mogoče.

Anonimni pravi ...

O, letos se je tudi mene že prijelo. Same zlate zvezdice, snežaki in jelenčki:) Jaz pa letos bolj upam, da mi bo gospod čas pustil narediti voščilnice:) Ker obožujem packanje in spuščanje domišljije na plano:)
lp, zaspanka

storyteller pravi ...

N., kakšni večji centri že polnijo police. Tudi na dom sem že dobila njihove kataloge z dotično vsebino.
Tudi sam preferiram Unicefove čestitke (če jih ne izdelam sama). Malo zaradi všečni motivov, malo zaradi zadovoljstva, da sem naredila nekaj dobrega (vsaj upam).
Če želiš ti lahko zaupam kakšne svoje že uporabljene ideje, ki so povsem enostavne in je uspešnost izdelave zagotovljena! :) Aja, da ne bo pomote, take stvaritve, kot sem jih objavila v postu, žal ne pridejo izpod mojih rok! :D

Zaspanka, same here! Se že pogajam z G. Čas-om! :D
Veliko veselja pri packanju in sproščanju domišljije ti/vama želim! :)

K. pravi ...

Uf, mene je tud očitno že zajelo božično vzduše...

Že cel mesec se namreč bašem z medenjaki, s tistimi čist tapravimi...mnjam mnjam!

Od kar sem jih opazila na policah, se v nakupovalni košarici čisto vsak teden znajdeta cca. 2 paketka! ;)

Bonny pravi ...

@ K.: Hahaha, božično vzdušje z medenjaki! Prov nasmejala sem se!

Drugače pa slišim, da se po trgovinah že izvajajo akcije, s katerimi na police nosijo novoletne stvari. Buuu, prekmalu.

Moje ročice bodo tudi letos ustvarjale, ampak imam podoben problem kot N. Vsako leto je namreč preveč "izgubljenih duš", ki jim želim poslat čestitke. In potem delam in pišem kot nora, nazaj dobim pa N.I.Č. Not anymore. Prejšnje leto sem naškrabala seznam, od koga sem čestitko dobila nazaj in letos jih dobijo le tisti + nova poznanstva. Nič več ne bom Mr. Niceguy:).

storyteller pravi ...

K., kar zgovarjaj se na božično vzdušje! :P

Bonny, I agree :) Čeprav ponavadi nisem striktna in na koncu pošljem svojim najbližjim, čeprav vem, da razen sms-a nazaj ne bom dobila voščila. Je pa res, da ne pošiljam vsako leto voščilnic. Hmmm... jst ti jo sigurno pošljem nazaj, če mi jo pošlješ ti! :D

K. pravi ...

Ah, ST zdej si me pa razkrinkala...

Pozdravljeni!
Sem K. in sem sladkoholičarka! :)

Joj, sam medenjaki so pa res moja šibka točka...
Ampak niso vredu katerikoli, morajo bit tapravi božični in ne tisti ki se jih dobi celo leto!

Glede na to, da se jih zadnja leta lahko kupi že tam nekje konec septembra, se jih ponavadi do veselega decembra že tolk najem, da se mi potem, ko jih pečem sama, že kar malo obrača! ;)

storyteller pravi ...

Pečeš medenjake??? Jst kupljenih ne maram preveč, ne vem zakaj. Bom mogla še tvoje sprobat in če bodo dobri "za prste obliznit" že imaš idejo za božično-novoletno darilo zame! :D Jst se kar za vsa "naročila" zmenim kar v komentarjih, najprej torta, potem medenjaki... LOL!

Anonimni pravi ...

@ ST.: Sej vem. Upam, da mi bo letos uspelo in da bom res poslala samo tistim. Potem si itak vedno rečem, "še tega" in "še tej" in nastane cel seznam. Ti si med letošnjimi novinci, kar pripravi naslov, da si ga izmenjava ob novemberskem kakavu:).

@ K.: Pozdravljena med nami, odvisniki:). Jaz sicer tudi nisem nora na medenjake, ampak vseen poznam eno super metodo - ko jih boš pekla, me/nas povabi v goste - če ne boš snedla kakšnega že med peko, ti garantiram, da ne boš kasneje nobenega:) ...

Si mi pa zdele naredila sline, da bi jaz kr kej spekla. Znam pa samo muffine, tko da bo to verjetno to.

bubbles pravi ...

hm, jst pa ne pošiljam več ravno ogromno čestitk. prijateljem takoalitako dam kaka mini domača darilca (v stilu piškotov ipd.), za sorodnike v bistvu poskrbi mati, tistim nekej deklicam, ki jih nič ne vidim okoli božiča, pa unicefove pošljem (in tudi jaz optimistično upam, da s tem kej dobrega naredm :)).
me pa pred božičnim razpoloženjem čaka še 1. november: nekej je na tistih svečkah ponoči na pokopališčih, en tak pravljičen mir...

storyteller pravi ...

Jupiiiiijeeeej! Letos prejmem čestitko made by Bonny! :)

Bonny, do najinega kakava v novembru bom izdelala vizitko s svojimi podatki posebej zate! :D


Bubbles, saj tudi jst nisem tako zelo vestna. Ne pošiljam ravno vsako leto čestitk. Zato pa vsako leto obdarujem svoje najbližje prijateljice z mini darilci. Družina je pa itak poglavje zase :)

LaUriE pravi ...

Js imam pa predlog zate, vsaj kar se likov tiče - uporabi štampiljke in črno tinto, potem jih pa samo pobarvaš:). Na žalost pa ne vem, kje bi dobila kakšne reeees srčkane, sem pa veliko idej za voščilnice dobila na youtube-u. Vtipkaj heroarts in klikni na kakšnega od njihovih videov - mene so zasvojili in zdaj mrzlično razmišljam kako prit do kakšne od njihovih štampiljk!:)

K. pravi ...

Jap, čisto vsako leto...!
No, edino lani jih nisem, ker sem čas, ki je ponavadi namenjen peki medenjakov porabila za polaganje laminata! :(

Bonny, veš z našo ST mava občasno skupne kuharske seanse, pa se nama lahko brez problema kdaj pridružiš...da malo razširiš svojo zbirko receptov za pecivo in podobne zadeve!

No, sicer pa obstaja tolk različnih receptov za mafine, da se jih praktično nikoli ne moreš naveličat...ravno zadnjič mi je sestrična zaupala enga ful dobrega za bananine s koščiki čokolade!
Mmmmmmmnjam...res so izvrstni! :)

Anonimni pravi ...

@ L. & ST.: Ne rabita Youtuba, tole si poglejta! Jaz sem zaljubljena v Bojamojo:P:
http://bojamoja.blogspot.com

@ K.: Hvala! Se povabim za okuševalko:P.

storyteller pravi ...

Laurie, why you had to tell me this?!? Včeraj sem bila eno uro prilepljena pred ekran! :)

Bonny,poznam ta blog, poznam! Priznam, da imam med svojimi zaznamki največ prav craft's blogov! So moja ahilova peta! :P

Bonny in K., kdaj bo naše prvo kuharsko srečanje? ;) :D

Anonimni pravi ...

Tista, ki me bo spustila v svojo kuhinjo, ima definitivno prednost, da izbere datum:P ... Če mi bo dala kakšen aparat v roko, predlagam, da za izbranim datumom vzame 1 teden dopusta:P ...

K. pravi ...

A dej no Bonny, tok hudo pa že ne more bit...

storyteller pravi ...

Bonny (v vednost tudi K.), mene ni strah odstopit ti svojo kuhinjo (pod nadzorom, seveda :P)! :)))

Bonny pravi ...

"A dej no Bonny, tok hudo pa že ne more bit..."
Wanna bet:)?

storyteller pravi ...

Očitno je čas za izziv! :P