četrtek, 2. oktober 2008

Nisem si predstavljala

Ko sem objavila svoj prvi post (takrat še na siolovem ponudniku) si niti v sanjah nisem predstavljala, da me bo blogerska scena tako posrkala vase. Nisem si predstavljala, da bom sčasoma začela spremljati tudi bloge oseb, ki jih ne poznam, niti na videz ne. Nisem si predstavljala, da me bo njihov blogerski svet, prepleten z mojim, tako posrkal vase, da ga potrebujem kot kadilec cigareto ali 'kavoljub' in kofein odvisnik kavo. Nisem si predstavljala, da bi se naše druženje kdaj lahko preselilo iz 'okna za komentarje' v realni svet, za mizo. Nisem si predstavljala, da se bomo kdaj dobile na pijači. Pravzaprav ne vem, kaj občutim ob tem. Po eni strani me (kot vsako žensko), po domače povedano, firbec matra, kdo se skriva za zapisanimi vrsticami na tem ali onem blogu. Po drugi strani se bojim, da bo vsa stvar, ko bo padla še zadnja tančica, izgubila svoj čar. Kdor ne tvega, ne profitira! V poplavi vsakdanjih obveznosti ne mislim izpustiti priložnosti za spontanost in za novo izkušnjo. Tako se že veselim, da 10. 10. 08 ob 19:00 v Joe Penas-u spoznam Katjo, Glisto Fashionisto in Evie! Ne morem pa mimo sebe, da ne bi omenila, da si želim, da bi se nam pridružile tudi Bonny, N., Vađajna in Shia Jezebel! Ano sem sicer spoznala že na ArtMarketu, a mi je žal, da me pot ni večkrat zanesla tja. Pravzaprav, če grem naštevat kdo vse je pritegnil mojo blogersko pozornost, ne pridemo nikamor. Izpostavila bi le še So damn beautiful, Latte's place (ki jo žal ne morem več brati) in Tok zavesti. Ker je glavna misel ustvarjanje novih poznanstev, ne bom pisala o blogerjih, s katerimi se poznamo že iz predblogerskih časov. Žalostno je, da preko bloga še najlažje in najbolj redno ohranjamo stike. O moških blogerjih, ki jih spremljam, pa ne bom pisala, saj smo se (očitno) na Bložek prijavile le pripadnice nežnejšega spola in mislim, da se nam sedaj - ob tako velikem številu - še najpogumnejši bloger ne upa pridružiti!

PS: Draga blogerka, če so se te zgornje vrstice dotaknile se prijavi še ti!

10 komentarjev:

Bonny pravi ...

Tudi jaz se že veselim snidenja!

storyteller pravi ...

Jupijej! :)

Katja pravi ...

Hehehe. Tole bo prav zabavno. :)

ST, a si ti iz Domžal?

storyteller pravi ...

Noup. Iz LJ.

Lolita pravi ...

Hmm... Če ne boste že overbooked, se mogoče pridružim.

storyteller pravi ...

Lolita, you're welcome! :)

PS: Za eno se še vedo najde 'plac'!

Shia JeZeBel pravi ...

Awwwww, šele danes videla tale post :-( Zamudila itak ... Naslednjič ko bo v zraku visela želja po kavi, count me in!!

storyteller pravi ...

Shia, Shia... bo treba bolj redno spremljat poste :P Hec.

Te obvestim naslednjič, pustim komentar pri tebi, ali pa ti kar pošljem mail (mislim, da ga imaš v profilu).

Shia JeZeBel pravi ...

Ja, saj vem ... Zadnje tedne sem v spremljanju blogov totalno zahinavila, ker imam nor tempo .. Pa me tepe zdaj ;-)
p.s. Link do maila imam naveden v profilu ja :-) Hvala! Moja zmedena malenkost včasih potrebuje namig z macolo ;-)

storyteller pravi ...

Ok, we have a deal!