ponedeljek, 27. oktober 2008

FensiŠmensi v (mini) Cosmu

Na poti iz službe mi je firbec ustavil korak pri bližnji trafiki. Pred 10-imi dnevi je izšla posebna izdaja Cosmopolitana Stil & Lepota. Ne zamudim nobene številke (ni jih (še) toliko), saj si vedno znova pasem oči na stilskih izzivih in všečnih kombinacijah.

In koga oz. kaj so zagledale moje oči?

FensiŠmensi broško.

Ana, čestitam!

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Congrats, Ana!

Anonimni pravi ...

hvala za post Ele Be. Še toliko slajše se je najti v reviji, če sploh ne veš za to. Zgleda da moram spet začet kupovat naše revije, da bom bolj na tekočem.

kavico enkrat :) samo, da se mi poleze oteklina ruvanja osmic

lp

K. pravi ...

Joj, sam tale broška je pa res hudo fletna...

Se mi zdi, da bi zelo lepo pasala na moj zimski plašček...

Kje se jo da kupit?!

storyteller pravi ...

Ana, malenkost! Moje navdušenje je bilo skoraj takšno, kot če bi v Cosmu zagledala svoj izdelek! :)
Ufff, glede osmic ti nisem nič fouš :/ Get well soon! Kavica bo že počakala...

K., kupiš jo lahko v trgovini Lola ali v Pozitive na Zrinjskega ul. ali jo naročiš na spletni strani: http://www.fensismensi.com/, poglej pod "oblačila +". Poleg 'kitiket' imaš še na izbiro 'pritibird' in 'zvito zver' (moja favoritka)!

Ana, bom "zahtevala" provizijo. LOL! Hehe :)

bubbles pravi ...

ooo, zelo čedno!
mislim, da bom jst tudi jutri šla mimo kake trafike (polpa še v kako lolo, če se kej poznam :))

storyteller pravi ...

Bubbles, kot kaže ne boš edina :D

Bonny pravi ...

Za mačkoljube je kitiket must!
:P

storyteller pravi ...

Ne maram mačk. Čeprav je tale 'kitiket' prav luštna in simpatična. Se bolj nagibam k lisički, čeprav nisem ne "zvita", ne "zver"! ;)

Anonimni pravi ...

fensišmensi je sicer super, ampak objava v tistem šitu od C, pa ni ravno nekaj, česar bi se bilo treba blazno veseliti, hm?