ponedeljek, 26. maj 2008

Ikea, Ikeaaa report

Nekateri (tisti, ki ste spremljali komentarje 'v čast' prejšnji objavi) veste, da sem se danes podala v šoping v Ikeo. Ko sva opremljala stanovanje, sva večino stvari kupila tam. Kavč je sicer slovenske proizvodnje (TOM), bela tehnika je tudi kupljena pri nas, nekaj kosov pohištva sva zaupala v roke mizarju, nekaj sva jih prinesla vsak od doma, ostalo... ja, ostalo je iz Ikee. Ponujajo lično pohištvo po sprejemljivih cenah (ki se mu jaz ne morem upreti). Jeseni (ki se je prevešala v zimo) nama je zmanjkalo denarja (in časa) še za adapatcijo balkona, tako naju to čaka sedaj. Končno imamo več sonca, kot dežja in balkon kar vabi na zajtrk v dvoje, partijo taroka ali branje knjig. Res je, morava še položiti ploščice, prebarvati ograjo in tisti del fasade, ki 'pripada' najinemu balkonu. Vsaj delno, se bova obnove lotila že ta vikend. Vse ostalo ("vrtno pohištvo") je že pod streho.

S ponosom vam predstavljam včerajšnji nakup:

Seveda, ves ta kup ni najin! Sva imela nekaj manjših naročil.

11 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Waw...kakšen kup!
A je šlo vse v Klijiča?! :)
Očitno, ja!

Komi čaka, da vidim balkonček...najin bo tu kmalu končan! No, v bistvu bi že zdavnaj lahko bil, pa nikakor ne najdem časa, da bi šla kupt tisto drevo za v kot in še par drugih rož in ostalih malenkosti!

storyteller pravi ...

Vse, vse... pa še enkrat tolk bi šlo! Samo zlagat moraš znat. Hehe.

No, midva sva nabavila "glavne" stvari: mizo in stola. Nisem pa najdla želenih lučk. Namreč želim si takšne lučke, kot so novoletne, le da bi bila "žarnica" skrita v lampionček. Si predstavljaš kaj mislim? Imam občutek, da jih bom imela le, če jih sama naredim. Časa pa nobenega :(

PS: Lahko greva skupaj po rože :)

Anonimni pravi ...

Absolutno, ni panike...a bi ti tu kšno drevo v loncu, al kako?! Jest razmišljam o oljki al pa o kšnem citrusu, da bo zadeva lepo mediteransko zaokrožena! :)

Ja, ja...točno vem kaj misliš! Take lučke sm glih zadnjič v Avstriji vidla, sam nisem bila ravno pozorna, ker sm kupovala druge stvari, pa se zdej ne morm spomnit točno kje sem jih vidla, vem samo, da je blo ful enih barv, vem, da so ble ene ful lepe turkizne, take elipsaste! Mogoče sem jih vidla ravno v Momaxu al pa mogoče v Bellaflori...al pa v Kiki, ne, mogoče v Lutzu! O, prekleto, res se ne morm spomnit!

storyteller pravi ...

Men je mami obljubila oleander :) Drugače pa zaenkrat še ne razmišljam o rožah za na balkon, se moram najprej posvetiti manj všečnim zadevam (barvanje ograje, polaganje ploščic ipd), bi šla pa zraven, s tabo, za družbo :)

Unknown pravi ...

Oh, kje je še opremljanje lastnega stanovanja :(

Zaenkrat je Ikea zapolnila le mojih deset kvadratov sobe, ampak je to dodelano v nulo in je res ena a prostor z mojega vidika :)

Lepo rihtajta!

Nihljaj pravi ...

Ojej, 'sociologija' sem jaz, N., iz napačnega maila :)

Anonimni pravi ...

U, oleander, to je tud dobra mediteranska rešitev! Ful dobra ideja! :)

Ja, prov, ti bom povedala kdaj bom šla/bova šla pa se zmenmo...ampak pomoje bo to skor zihr šele enkrat proti koncu junija!

Za une lučke bom pa počekirala naslednjič ko letim v Celovc...upam, da se bodo še kje našle!

kaneli pravi ...

Ikea je fajn. :) Mimogrede, na našem programu smo celo slišali predavanje o le tem fenomenu. :D

storyteller pravi ...

N., deset kvadratov ni ravno malo za sobo. In verjemi, bo prišel čas namenjen urejanju "celega" stanovanja. Tudi sama sem mislila, da ga ne bom dočakala :)
Ne moreš verjet, kakšen firbec si mi zbudila s svojim komentarjem! Najraje bi te prosila za fotomateril tvoje sobe. Hehe :)

Daira, naslednjič, ko letiš v Celovec mi javi! ;)

Nihljaj pravi ...

Storyteller, saj bi poslikala, pa se mi zdi to pretiran vdor v intimo mojega pribežališča hehe. Če to kdaj premagam, razkažem in pofotkam ;)

storyteller pravi ...

Vem, N.! Saj zato sem rekla, da bi te najraje prosila, pa te ne bom oz. te nisem! :D

Vem, da je grda lastnost, a si ne znam pomagat - firbec sem! :)