četrtek, 17. julij 2008

Prvi vtisi

Kristalno čisto eзepo.
Sonce, sonce, sonce.
Prijazni domačini.
Ckapa za (zelo) okusno večerjo.
Zavidanja vredna naravna in kulturna dediščina.
Jezik, ki ti že po nekaj dneh postane domač.
Maнactиp na vsakem koraku.
Plesanje do zore.
In želja po vrnitvi.

10 komentarjev:

Izgubljena. pravi ...

Po pričakovanjih? (Čakamo druge vtise...:P)

storyteller pravi ...

Vađajna, nad pričakovanji! :)
Drugi vtisi sledijo... (po oglasih :P).

Nihljaj pravi ...

... In mislila sem, da sem cirilico že osvojila :)

Super, da je bilo super ;)

storyteller pravi ...

Hehe. Bi me morala videti kako sem se lomila prvi dan. Vendar sem iz dneva v dan napredovala. Na koncu sem med vožnjo brala napise na tablah :D

Anonimni pravi ...

Welcome back!! Pogrešali smo te! Več pa komentiram, ko boš več napisala :)

Katja pravi ...

jeeej, tudi jaz čakam na dolgooo poročilo. :)

Anonimni pravi ...

Dopustnica, pozdravček tudi od mene.

storyteller pravi ...

Hvala, hvala!
Dolgooo poročilo bo oz. verjetneje več krajših s priloženim fotomaterialom! :)

Ida pravi ...

vo makedonija e najubavo sonce :)))
hitr prilep še druge slikce ;)

storyteller pravi ...

I agree! Nekaj jih je že prilepljenih, nekaj jih še bo :)