sreda, 23. julij 2008

Nakup dneva

To obleko sem zagledala, probala in kupila v pičlih 20-ih minutah. Med časom namenjenem zbiranju energije za uspešno nadaljevanje službenih obveznosti ali - domače povedano - med malico. I'm proud! Prsni del, bi lahko bil za številko manjši, vendar, če se držim vzravnano, there shouldn't be a problem!


Povsem sem zaljubljena v to bleščečo obrobo, ki se nadaljuje v naramnicah. Usoda jo hotela, da imam doma torbico pošito z enakimi bleščicami.


Za nakup sem odštela dva kovančka več kot 50 EUR. Se sliši preveč lepo?! Imate prav. Ti idelani čevlji za zraven, z nabolj odbito peto, kar sem jih videla oz. bolje rečeno - imela, so se doma izkazali za premajhne. Kot eni izmed Pepelkinih polsester se mi peta posmehuje v ogledalu. Sprobala sem vse čevlje s peto, ki jih premorem, tudi tiste, ki k obleki očitno ne pašejo, a nisem našla nič primernega. Jutri - po službi - grem v lov za novimi. Držite pesti!

10 komentarjev:

Katja pravi ...

Zelo všečen nakup! :)Sicer so pa hitre odločitve vedno najboljše.

storyteller pravi ...

Hvala, Katja :) Grem zamenjat čevlje za druge. Upam, da najdem kaj primernega.

Glista Fashionista pravi ...

Fuuuuuul lepa oblekca! Pa čeveljci tudi, ampak najbrž moram napisat, da niso, glede na to, da jih boš itak mogla zamenjat :P

A ne bi to dala tudi na drugi blogec? :)

Nihljaj pravi ...

Lepa oblekica, čeprav me zanima, kako izgleda na telesu - verjetno ni pretirano oprijeta, ne? Jaz se v bodoče namreč izogibam nosečniškemu stilu :)

Čevljev s peto sicer ne maram, ampak ti so super :) Nimajo večje številke?

Anonimni pravi ...

V PIČLIH 20 minutah? To je moj maksimum pri nakupu :-))) Midve ne bi ble najboljši par za nakupovanje ;-)

storyteller pravi ...

GF, vem da so čeveljci lepi in mi je fuuuul žal, da jih ne morem obdržat. V vsakem primeru, bodo tudi novi čevlji le za posebne priložnosti, tako da bom te lažje prebolela :P

Ne govori, me je že sram, koliko časa postavljam tisti drugi blog na noge :/ Če bi vedela, da bo toliko trajalo, ne bi takrat objavilo to - zdaj že zastarelo - novico.

N., hvala :) Obleka je rezana pod prsmi in lepo pada ob telesu, torej ni oprijeta in bi jo lahko pripisali nosečniškemu stilu, ja :) Kar mi povsem ustreza glede na to, da moj trebušček ni več takšen kot včasih, poleg tega, se na porokah (tej priliki je posvečen ta nakup) veliko je. V tej obleki mi pa ni treba skrbeti, če bom do konca dne v njej sploh še lahko dihala :D

Obleka in čevlji so kupljeni na razprodajah in te čevlje so imeli le še v eni številki manjše. Bom mogla najti povsem druge.

Meeya, pregledal sem vse, kar je imelo pridih elegantnega (in kar je bilo znižano). Pomeri sem 4 obleke, 2 krila, 1 top in 1 hlače. Mislim, da sem bila kar hitra, se ti ne zdi?! ;) No, sicer pa najraje nakupujem sama samcata.

Nihljaj pravi ...

Joj, tudi jaz ne maram družbe pri nakupovanju. Takrat nič ne kupim, še poskusim komaj, ker sovražim družbo pred kabino, od koder nekdo kriči: 'Daaaj, pokaži se!'. Ni šans, to urejam sama in se pokažem, ko so stvari oprane :)

Uživaj na poroki ;) In upam, da ne bo dežja in te ne bo zeblo.

storyteller pravi ...

Hvala :)

Glista Fashionista pravi ...

Moj včerajšnji komentar je izginil :/ Sem že malo pozabla, kaj sem napisala, ampak bistvo je pa bilo, da UJEMI ŠOPEK :)

storyteller pravi ...

Ti šment, pa se je res ta komentar izgubil. Najbrž z razlogom :P A se moram zahvalit za to željo? ;)